vrijdag 3 februari 2012

Wat als je een middag zonder internet zit...

...en je moet wachten op de bus met een aldi tegenover de bushalte. Ja, dan ga je er in met een goed idee en kom je weer naar buiten met chocolade, brownies en rozijntjes! Heerlijke chocolade met zachte brownie en zoete rozijntjes erin... hmm! Vooral met die lekkere romige aldi-melkchocolade. Die is écht goed te doen!

Ik heb de chocolade (100 gram) in stukjes gebroken en vervolgens au-bain-marie gesmolten. Ondertussen sneed ik de brownie (1 stuk, zak minibrownies) in blokjes ter grootte van dobbelstenen. Als glad prutje heb ik de bak chocolade uit het water gehaald, het vuur uitgedraaid en de brownieblokjes en de rozijntjes (een handje) erdoorheen geroerd. Hier had ik wellicht even mee moeten wachten, want de brownie viel direct uit elkaar! Al ben ik er nog niet uit of dat positief, of negatief is. Het mengsel heb ik in een van te voren klaargemaakt alleminiumfolie bakje gegoten en af laten koelen. Het resultaat (ofja, een deel daarvan ;)) is erg lekker, zeker een aanrader!



Ik wil dit zeker vaker gaan doen. Met marshmallow's, speculaas, caramel, nootjes, gedroogde vruchten.. Er zijn zat ideeën en ik beloof dat ik de lekkerste combi's aan jullie door zal geven!

Liefs, Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten